Intrebari frecvente

Cât va costa transportul?

Referitor la acest lucru veţi găsi o descriere la punctul Conditii si preturi de livrare din meniul Informaţii, sau click pe livrare



Care este modalitatea de livrare şi plată?

Livrarea în majoritatea cazurilor se face prin firma de curierat rapid Cargus si GLS, cu ramburs conform tarifelor actuale la momentul dat,
astfel Dvs veţi plăti valoarea mărfii comandate + cheltuielile de livrare şi ramburs.
Detaliile legate de acesta le găsiţi deasemenea la punctul Preţ livrare din meniul Informaţii, sau click pe livrare



Toate produsele din webshop pot fi găsite pe stoc?

Produsele aflate în webshop nu sunt neapărat întotdeauna pe stoc,
dat fiind că marfa aflată pe stoc şi gama se schimbă rapid având în vedere că desfăşurăm şi activitate de comerţ cu ridicata.
În cazul în care Dvs comandaţi un produs, care nu se află pe stoc vă vom contacta în scurt timp prin e-mail
şi vă vom înştiinţa referitor la posibilele alternative.
În aceste cazuri Dvs decideţi, dacă aşteptaţi produsul, sau acceptaţi articolul înlocuitor oferit de colegul nostru.
Desigur aveţi posibilitatea să retrageţi comanda, în cazul în care decideţi astfel.

Produsul nu este în stoc, îl pot comanda?

Din pacate, in situația actuala, pretul de vanzare al produselor care nu sunt in stoc se poate modifica. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile datorita cresterii continue a preturilor de achizitie, a costurilor de transport si a cursurilor de schimb valutar! Daca doriti sa plasati o comanda pentru un produs care nu este in stoc, si mai ales daca are o valoare mai mare, va rugam sa intrebati in prealabil pretul de vanzare al produsului si data estimata de livrare. Daca pretul oferit, sau timpul de livrare nu este potrivit pentru Dumneavoastra, puteti anula comanda! Multumim pentru intelegere!



În cât timp voi primimi articolul comandat?

În majoritatea cazurilor colegii noştri prelucrează comenzile primite în termen de 2 zile lucrătoare,
pe care le trimit cu serviciu de curierat Cargus/GLS.
Livrarea are loc de obicei la 3-4 zile lucrătoare după expedierea coletului.


Mi-am ales ceva mai demult de pe siteul Dvs, dar acum nu mai găsesc articolul respectiv. De ce?

În webshop de obicei se află 1900-2000 de articole, însă gama reală completă este de peste 5000 de produse.
Dat fiind că stocul şi gama se schimbă des, pe perioadă mai scurtă sau mai lungă anumite articole sunt trecute în starea de "inactiv"
În cazul în care Vă interesează un astfel de produs, vă rugăm luaţi legătura cu serviciul informaţii clienţi,
, iar în cazul în care este posibil Vă vom oferi informaţiile necesare imediat.
Acest lucru în majoritatea cazurilor înseamnă, că Vă vom face rost şi de ce nu avem, respectiv nici nu am avut!



Sunt comerciant. Pot să fac cumpărături la Dvs la preţuri en-gros?

Da, desigur.
Activitatea noastră principală este exportul şi comerţul cu ridicata, avem relaţii comerciale cu numeroase firme producătoare şi comerciante şi desigur am fi bucuroşi ca şi Dvs să deveniţi un distribuitor al produselor noastre. Detaliile în acest sens le negociem de obicei cu ocazia întâlnirii personale, Vă rugăm luaţi legătura cu unul din colegii noştri de la serviciul vanzari.



Nu sunt comerciant, dar aş dori să cumpăr în număr mare. Pot beneficia de reducere?

Da, desigur.
Măsura reducerile poate diferi în mare măsură şi este dependentă de multe aspecte.
Practica este de obicei ca din articolele de valoare mică trebuie achiziţionate minim 100 buc, iar din articolele cu valoare mare trebuie achiziţionate şi plătite deodată minimum 5 buc pentru a beneficia de reducere.
În cazul unor astfel de nevoi Vă rugăm contactaţi unul din colegii noştri de la serviciul vanzari.



Aş avea o rugăminte specială legat de produsele comandate. Ce să fac?

Există şi această posibilitate.
Cea mai simplă modalitate, dacă la sfârşitul comenzii în rubrica menţiuni treceţi cererea.
În cazul în care aveţi o cerere referitoare la o anumită perioadă a zilei în care doriţi să primiţi articolul comandat,
respectiv aţi dori, ca furnizorul să cadă de acord cu Dvs telefonic, menţionaţi acest lucru în rubrica menţiuni a comenzii, de ex:
coletul va fi preluat de colegul meu Ion Ioan, care poate fi contactat la numărul de telefon 0740223355...



Tocmai am trimis comanda, dar am uitat ceva....

Nu este nici o problemă, puteţi să trimiteţi încă o comandă, dacă comanda a fost trimisă în timpul sfârşitului de săptămână sau în timpul săptămânii după orele 17, caz în care vom gestiona comenzile date ca fiind una singură.
În cazul în care aceste condiţii nu sunt îndeplinite, vă rugăm să contactaţi serviciul relaţii cu clienţii telefonic, sau prin e-mail.



Cu ocazia înregistrării merită să mă înregistrez şi pentru newsletter?Nu voi fi copleşit de scrisori?

Merită să vă înregistraţi pentru newsletter, dat fiind că este singura modalitate, să fiţi anunţat despre ofertele noastre speciale care de obicei este un concurs cu premii, respectiv acţiune cu reducere de 20-40%.
Trimitem un singur newsletter lunar, excepţie fiind doar perioada Crăciunului, perioadă în care pot exista 2-3 numere de newsletter lunar, dat fiind că în această perioadă încercăm să le fim pe plac clienţilor cu mai multe acţiuni şi concursuri cu premii.
În cazul în care Dvs V-aţi înregistrat deja, puteţi modifica înregistrarea pentru newsletter oricând şi de câte ori doriţi
din punctul setări personale din meniu după ce aţi intrat în webshop cu ajutorul parolei.



Mi-am uitat parola....

Nu este nici o problemă. Sistemul va genera o nouă parolă (pe care o puteţi modifica oricând) şi se va trimite la adresa Dvs de e-mail, trebuie doar să faceţi click pe fereastra de înregistrare pe punctul V-aţi uitat parola? din meniu din punctul setări personale din meniu după ce aţi intrat cu ajutorul parolei în webshop.
În cazul în care doriţi să Vă înregsitraţi cu aceeaşi adresă de e-mail, sistemul nu Vă va permite acest lucru.
În acest caz trebuie să contactaţi serviciul nostru clienţi.



Cât reprezintă TVA?

Preţurile afişate pe siteul nostru sunt preţuri brute.

Taxa pe valoare adăugată este de 19%